Back in København

29 april 2017 - Kopenhagen, Denemarken

Heey allemaal,

Daar ben ik weer met een nieuwe blog.

Kan wel goed merken dat het kouder is in Denemarken dan in Nederland. Maar hier gaat het nu eindelijk heel langzaam/moeizaam de lente kant op. 18april wel koudste nacht gehad sinds 1997, werd in København -6*C, brrrr.

Een heerlijke tijd in Nederland achter de rug. Prima weer en een lekker druk programma.

Woensdag "12-04" een rustig dagje gemaakt in de week ;). 's Avonds met Mischa een drankje gedaan en voetbal gekeken.

Donderdag met mijn mams naar Utrecht gezellig shoppen. Als verrassing met me zusje Celine samen geluncht. Heerlijk bijkletsen en een heerlijke lunch.

Goed geslaagd met shoppen en als afsluiting in cafe Olivier een biertje gedaan en heerlijk gedineerd.

Vrijdag een dagje geholpen met verbouwen bij Camino. Flink huis gehouden op het dak ;), schoorsteen eraf gehaald en begonnen met het dak beter te isoleren.

's Avonds naar Rotterdam om gezellig met paar au pairs uit Nesselande gezellig een drankje gedaan. Super leuk om ze weer even te zien een gezellige avond.

De zaterdag verliep met veel spierpijn :o. Het schuine dak gister was een goede training voor mijn benen gister ;). Een rustige ochtend en middag gehad. Om 1700 kwalificatie van Formule 1 gekeken. Hierna gezellig met Leonie in La Baraque gegeten. Hierna thuis nog een drankje gedronken.

Paaszondag samen met broer een ontbijtje gegeten. Verder niet veel hihi.

Feyenoord gekeken en hierna Formule 1 jammer dat de auto van Max niet deed wat hij graag wilde. 's Avonds kapsalon gegeten viel helaas niet zo goed dus paar uur later was mijn maag weer leeg. Misschien uiteindelijk toch beetje te veel slecht eten en drinken de afgelopen week hihi. Mijn lichaam stopte me even zullen we maar zeggen.

Heerlijk een lange nacht geslapen en maandag ochtend samen met de hele fam ontbeten. Om 14.15uur vertrokken naar Schiphol. Zonder problemen op tijd achter de douane gekomen. Ook geen problemen tijdens de vlucht deze x een wrap gekregen dus ben benieuwd wat vrijdag gaat komen ;).

In København rustig met de metro terug. Op het station wilde ik overstappen naar een trein maar helaas precies vandaag reden er door werkzaamheden geen treinen op het station gelukkig waren de bussen er om mij naar huis te brengen.

Dinsdagochtend vrolijk ontvangen door de boys waren gezellig en hadden er zin in. Eva zei dat Oskar afgelopen week meerdere malen had gevraagd om mij. Kijk ze missen me al in een week ;).

Gezellige tijd gehad voor 4dagen. Woensdag middag naar het park gegaan en Oskar laten oefenen op een fiets, doel is hem laten fietsen voor ik weg ben.

Op vrijdag rond 16.15 weer op weg naar het vliegveld. Om het weekend door te brengen in Nederland. Geen problemen op het vliegveld half uur in de rij voor security toen dacht ik snel een mac of burger king op te zoeken maar helaas blijken ze niet te hebben :o. Dan maar een sandwich en na een half uur vertraging konden we boarden en hop naar Schiphol.

Daar opgepikt door me papa. Onderweg naar huis de mac even opgezocht hihi.

Zaterdag perfect getimed want was laatste wedstrijd van het volleybal seizoen. Dus mee naar Waddixveen. Helaas verloren na 5 zwaar bevochtte sets. Helaas had de scheidsrechter een grote rol in de wedstrijd met een hoop punten die gratis werden gegeven aan de thuis partij. Zonde dat het zo moest. Maar geen tijd om te treuren. Samen wat eten en 's avonds een eindfeest van VC Nesselande. Erg gezellig om iedereen weer te zien en tussen allemaal lange mensen te feesten :).

Zondag veel voetbal gekeken. Eerst feyenoord zien winnen en toen deed PSV een fantastische prestatie en zijn we er klaar voor om de volgende wedstrijd kampioen te worden, boemmm!

Maandag naar een dokter voor mijn schouder. De reden dat ik dit weekend thuis in Nederland ben. Sta nu op de lijst om in september geopereerd te worden. Goed nieuws dus.

Hierna nog even langs bij Kombino, gewoon omdat het kan.

's Middags met me broer en een vriend naar de kartbaan in Delft om een paar rondjes te scheuren. Hadden de baan voor onszelf. Gelukkig was ik nog wat sneller dan me broertje, blijven oefenen broer ;).

Thuis avondeten en samen met mijn mama naar schiphol gereden om weer naar København te vliegen. Gelukkig was de echte meivakantie drukte over en duurde het ook hier een half uurtje in de rij moeten staan voor de security.

In København rond 22.45uur  aangekomen en rond middernacht in me bedje. Kan wel voelen dat het hier wat kouder is dan in Nederland brrr.

Dinsdag gelijk naar deense les, was weer even wennen maar ging prima.

Ook is er een neef van Eva 'thomas' overgekomen voor een weekje vakantie uit Alaska. Op woensdag nadat ik de boys naar school had gebracht, Thomas København laten zien. Tussen de buien door veel gezien en op het laatst een kanaal boottour gedaan. Was goed dat we er een hadden met een dak want begon toch even goed te regenen, maar was leuk om København vanaf het water te zien.

Vrijdagavond weer opgepast op mijn kleine vriendin Annabel, heeft geen middagslaapje meer dus lag al vrij snel op een oor. Super schattig, eerst op bed liggend op onze buik verhaaltje gelezen maar kon haar hoofd niet meer omhoog houden. Nog een keer verhaaltje op de rug liggend gelezen en ze was op weg naar dromenland ;).

Zaterdag lekker gerelaxt, i love it. Eind van de middag een koffie gedronken met mijn spaanse vriendinnen. Verder vanavond geen gekke dingen, lekker thuis wat slaap inhalen en lekker relaxen. Goed moe geworden van al het reizen denk ik van afgelopen weken naar Nederland.

Morgen Max Verstappen kijken hopen dat hij er weer een spektakel van maakt en de eindstreep haalt ;).

Fijne week allemaal

Tot de volgende x maar weer ;).

1. Mama:
    29 april 2017
    Zal ik je winterjas maar opsturen?