Almost summer holidays

18 juni 2017 - Kopenhagen, Denemarken

Hoi hoi,

Hoe is het in Nederland??

Hier begint de temperatuur ook redelijk goed te gaan rond de 20 graden en in de weekenden wat warmer wonderbaarlijk genoeg.

Laten we beginnen waar we gebleven waren met de vorige blog:

Dinsdag 6 juni moesten de jongens gewoon weer naar school ging wonderbaarlijk goed in de ochtend nadat ze gister laat thuis waren gekomen uit Engeland.

Woensdagavond bracht Ben zijn broer Russel (uit Amerika) van het vliegveld naar zijn hotel in Kopenhagen. Hebben een au pair en wilde eigenlijk geen nieuwe meer omdat ze nu een hele goede hebben en het voor hun alleen makkelijk is niet nodig is hihi. Maar hoorde goede verhalen over mij denk van Ben en Granny dus wilde mij wel ontmoeten. Wonen in Boulder Colorado prachtige locatie als ik de foto's mag geloven 3kids. Dus heb al wat stof om na te denken of ik graag daar heen wil. Vader is veel op zakenreis ongeveer 6 van de 7 dagen per week. Dus wie weet blijf ik in de familie en ga ik naar de broer van Ben na mijn revalidatie van mijn schouder. Leuk om te horen dat er zo goed over mij gepraat wordt ;).

Donderdag met Deense les de laatste hand gelegd aan onze presentatie voor volgende week. Heb samen met de klasgenoten onderzocht waar Denen op vakantie gaan en wat ze doen. Dan moeten we die 12juni presenteren voor de klas. Dus het weekend even goed de presentatie leren en de Deense woorden in me hoofd krijgen ;).

Zaterdag was Eva werken en Ben had een paar andere dingen te doen dus vroeg of ik de boys kon vermaken. Prima had geen plannen dus wel gezellig eerst naar Experimentarium geweest en hierna door naar Tivoli een gezellige middag samen gehad voor het avond eten waren Ben en Eva ook naar Tivoli gekomen. Ook de avond ging goed.

Zondag met Irene "Spaanse au pair" een rondje gefietst naar Amager strand. Daar geluncht en in de stad met Gemma afgesproken ook een Spaanse au pair. Was fantastisch weer zonnetje brandde goed en de meiden wilde zelfs in de schaduw gaan zitten niks gewend die Spanjaarden :). Voor het eten nog even uitgeleefd in de sportschool op de crosstrainer youtube aan en volleybal live gekeken Nederland -Egypte gekeken. Uiteindelijk 3-2 gewonnen nadat ze 0.2achter kwamen.

Ook 's avonds formule 1 gekeken een prachtige start van Max held en toen hield helaas zijn auto er mee op. Zonde die technische problemen voor onze Max want hij rijdt zo goed ;).

Deze week verliep vrij rustig. De jongens wilde vaak na school naar het Experimentarium prima idee en ze gedraagden zich prima.

Verder tijdens Deense les maandag de presentatie gedaan ging heel goed. Was natuurlijk zoals gewoonlijk zenuwachtig maar achteraf nergens voor nodig. Verder deze week geoefend voor de modultest die volgende week komt. Niet belangrijk voor mij omdat ik in Europa woon en het dan anders werkt dus kan ik hem zelf niet halen en ga ik nog steeds door naar het volgende level. Maar voor een aantal andere in de klas wel. Maar ging prima dus ben klaar voor de test volgende week dinsdag kijken of ik goed op niveau zit ;). Maar eerlijk gezegd verwacht ik daar geen problemen mee.

Vrijdagochtend de stad in gedoken om te shoppen. Komen een paar verjaardagen aan en paar souveniertjes alvast gekocht voor als ik volgend weekend naar huis ga zodat dat alvast thuis is.

's Avonds weer opgepast op mijn kleine vriendinnetje. Had een pech dag overdag al paar x gevallen. Had een nieuwe fiets waar ze heel trots op was dus fietste binnen. En natuurlijk 1x niet goed uitgekeken en boem tegen een kastje aan met haar stuur en bonk met haar hoofd tegen een punt aan. Gelukkig alleen even schrikken maar natuurlijk wel pijnlijk. Toen daarna viel ze nog van de bank. Hierna heel rustig aan gedaan en niet al te laat gaan slapen :). Na het oppassen ben ik nog naar Bastard Cafe gegaan om een paar spelletjes te spelen.

Zaterdag rustig opgestart eerst even sporten en nog even in de tuin gelegen om bij te kleuren ;) want het was heerlijk weer. Eind van de middag met Spaanse au pairs afgesproken in de stad en samen sushi gegeten jaja ga het nog leren ;). Hierna drankje aan de gracht gedaan en nog samen met een vriend naar Tivoli gegaan en de vuurwerkshow gekeken blijft toch indrukwekkend wat een geweld, maar fantastisch om te zien.

Zondag was de familie gaan zwemmen dus kon ik wat langer blijven liggen heerlijk. Hierna rond de middag samen naar school gegaan voor de jaarafsluiting. Hierna een grote ronde in København gemaakt op de fiets, 42km. Heelijk weer met 24*C. De onderkant aan de kust bekeken. Terug thuis nog even snel naar de sportschool :).

's Avonds volleybal gekeken. Wisselend spel maar gelukkig uiteindelijk gewonnen. Op naar Australië zullen we maar zeggen nu.

Fijne week. Vrijdagavond ben ik ook weer in Nederland te vinden voor een weekendje ;)

Groetjesss